poniedziałek, 3 listopada 2014

Sen to kuzyn śmierci!


   Siema wszystkim! Musze wam o czymś powiedzieć. To jest fascynujące. Wy może już to wiecie, ale ja to odkryłem! SEN TO KUZYN ŚMIERCI. SERIO! Wiedzcie to! Śpiąc, jesteś wyłączony, nic nie robisz! Codziennie masz 86400 sekund! I co? Śpisz około 6h nowej doby? Chcesz sukcesu? Poświęć dziś dla jutra! A teraz przeczytaj tą krótką historię, którą niedawno przeczytałem i trochę ją streściłem i pozmieniałem dla siebie..

   20:00, niedziela. Akurat kończy się kolejny tydzień. Siedzisz kolejnego nudnego wieczora i nie wiesz co ze sobą zrobić. Znowu oglądasz filmy motywacyjne: "You can, you will, you must" i tak w kółko. Myślisz, że musisz coś w końcu ze sobą zrobisz. Ale wiesz, codziennie tak myślisz. "Każdy dzień jest nowym dniem. Ale zacznij teraz! Pokaż, że jesteś inny. Niż pięć minut temu." Motywacja? I tak to tylko start. Znowu nastawiasz budzik na szóstą rano, mimo, że możesz wstać to pół godziny później.. Zasypiasz późnym wieczorem..

  Szósta. Wszystkie twoje mięśnie wysyłają sygnały do mózgu, że śpią, nie są w stanie zareagować i pozwalają na wciśnięcie drzemki w telefonie. Rzecz w tym, że TY nie spytasz ich o pozwolenie. Wiesz czemu? Słuchasz nadal tego samego głosu, który kazał Ci nastawić ten pieprzony budzik wczoraj na tą cholerną szóstą. Stawiasz stopy na podłodze i myślisz: za drzwiami leży stos problemów, więc spieprzać, bo mamy robotę do zrobienia. 

   Tak... Możliwe, że nie uda Ci się za pierwszym razem. Ale rzecz w tym, by próbować codziennie. Kop w głąb siebie i myśl jak chcesz odnieść sukces. Wynieś cel ponad sen! To kuzyn śmierci, który nas zniewala. Rzecz nie w tym, by ponosić porażki z tymże wrogiem ale by wyciągnąć wnioski. Jakie? To twoja droga, nie moja. Ja tylko dzisiaj naprowadzam.

     "Nie jesteś nieśmiertelny, życie to jest twój priorytet!"

Podobało się? Śledź mój Fanpage, by wiedzieć o nowych postach! ----> Nobilitis na Facebooku!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz